מהו משרד חקירות טוב ? מהי תפיסת השירות אשר מייצרת משרד חקירות אחד טוב יותר ממשנהו ? כיצד מציג משרד חקירות את ניסיונו ? זו שאלה אשר בטוח מתחבטים בה רבים ממנהלי משרד חקירות כזה או אחר. שכן יש חובה בהתנהלות דיסקרטית לחלוטין. שלא במקרים של חברה או ארגון אשר לא נדרשים לדיסקרטיות כלל. כשהלקוח מתעניין במוצר או בשירות, ימהרו אנשי המכירות של אותה חברה להציג בפניו את רשימת הקונים המרוצים. לא כך מתרחש במשרד חקירות. הבאים להתעניין בשירות של משרד חקירות כנראה ישאלו וירצו לשמוע על לקוחות קודמים על מנת לחזק את בחירתם במשרד חקירות זה על פני אחר. אך ברוב המקרים כנראה לא יקבלו שמות מדויקים של לקוחות קודמים ונוכחיים. זאת כדי לשמור על הדיסקרטיות שהובטחה ללקוחות משרד חקירות. נראה כי הדרך האופטימלית היא לדווח על מקרים דומים מבלי להזכיר שמות. לדוגמא על עובד במשרד חקירות לייצר תחושה של אמינות אצל הלקוח. לכן בשום מקרה אין עליו להזכיר שמות של לקוחות, למען שמירה על דיסקרטיות טוטאלית. אך ניתן בהחלט לתת דוגמאות של מקרים דומים מבלי להזכיר כל שם ופרט מזהה. משרד חקירות מקצועני יהיה וודאי בעל נהלים ברורים לניהול דיאלוג שכזה. ישנם כללים ברורים בתוך ענף החקירות לניהול של מכירה. הלקוח לרוב יהיה נסער במידה זו או אחרת. כך שהאדם שמבצע מול הלקוח שיחת מכירה במשרד החקירות מוכרח להיות בעל רגישות גבוהה מהממוצע, אמפתיה, חביבות ורצון לעזור. נראה כי מוצר זה נתמך רבות על איכות היחס במשרד חקירות זה או אחר. יש סבירות גבוהה כי לקוח יכריע האם יעשה התקשרות מול חברה זו או אחרת על סעיף של יחס והתרשמות של חיבור אישי לעובדים במשרד חקירות זה או אחר. יש הטוענים שגם בענייני עסקים הכל אישי, כך שהלקוחות מכריעים לגבי עסקה זו או אחרת לפי תחושת הבטן שלהם. זאת אחרי שבחנו היטב את המפרט של השרות או המוצר אותו הם בוחרים. משרד חקירות מקצועני ידע לתת את מידע היחס והשירות הרצויים ללקוחותיו וכך יזכה בתנועת לקוחות אל פתחי דלתי משרדו.